بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


جانواریو در شبکه اجتماعی از هواداران استقلال خداحافظی کرد

من از همه تماشاگران استقلال به دلیل غیبتم در بازی با تراکتورسازی عذرخواهی می‌کنم. می‌دانم که بازی بسیار مهمی داشتیم. من 4 ماه صبر کردم تا حداقل تغییراتی را از سوی باشگاه ببینم اما تا این لحظه چنین اتفاقی نیفتاده است.
در حال حاضر با این شرایط نمی‌توانم در استقلال بمانم. برای باشگاه احترام خاصی قائلم و به استقلال تعلق خاطر دارم اما من نیاز دارم که احساس خوبی از حضور در میدان داشته باشم، چیزی که الان آن را در خود احساس نمی‌کنم.
من برای هواداران بهترینها را آرزو می‌کنم و امیدوارم که هر چه سریعتر بهترین راه حل ممکن را پیدا کنیم.

تحلیل:آقای وزیر استقلال را دریابید!

اگر قرار نیست پولی به باشگاه تزریق کنید،لااقل این جرات را داشته باشید و به هواداران میلیونی این تیم اطلاع رسانی کنید تا از این به بعد برای سرنوشت باشگاه خود منتظر هر گونه اتفاقاتی باشند!بی جهت مدیر عامل این تیم را رودر روی هواداران باشگاه قرار ندهید!اگر با فتح الله زاده مشکلی دارید،آنرا صریح و بی پرده بگویید تا خودش قبل از اینکه زحمات و تلاش هایش از بین برود و تیمش از هم بپاشد،استعفا بدهد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 7 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,مشکلات مالی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com